wtorek, 29 kwietnia 2014

Co warto wybrać ? - Millionaire Mansion Fashion

     Cześć ! c: 

                               W tym poście przedstawię Wam kolekcję Millionare Mansion Fashion .                         
Kolekcja jest całkiem fajna  c: 


Pokażę Wam , co wpadło mi w oko . I już mam w swojej szafie ^^ 



Koszula - jest bardzo fajna . Tak naprawdę przypomina mi ona
takie koszule , jakie zwykle noszą poszukiwacze skarbów . .Itp.
Wolałabym inny kolor . . No ale, cóż . .;/ 
Spodenki - są Rockowe co od razu widać . Ich kolor
też " jakoś tak fajnie wygląda " . Jedynym ich błędem 
( który mi się nie podoba ) jest to że,  kolor srebra jest inny ...
Mam tu na myśli ten " pasek " i ćwieki na dole . 
Powinny być w jednolitym kolorze . 
Spodenki sprawdzą się raczej w stylizacjach Rockowych . 
Buty - Mają uniwersalny kolor , przez co sprawdzą 
się w wielu stylizacjach , np dziewczęcych i eleganckich .






Stylizacje : 



Do tej stylizacji zastosowałam tą śliczną 
koszulę c: Jak wspomniałam wcześniej , 
przypominała mi koszule tych poszukiwaczy . 
Dlatego tak ubrałam moją doll . 

Druga stylizacja z tą koszulą 
jest stanowczo elegancka . 
Postanowiłam że, dam tutaj raczej 
 " spokojne " kolory .


Tutaj użyłam spodenek . 
Nie wiem czemu , ale ta stylizacja
bardzo mi się podoba . 


Kolejna stylizacja z spodenkami . 
Spróbowałam zrobić ją raczej 
elegancką . Ale, chyba mi 
nie wyszło ;/  



Tutaj zastosowałam te cudne buty c:
Stylizacja średnio mi się podoba ;/ 
Stylizacja miała być elegancka . 
Nie wiem czy wyszła ;/ 



Ta stylizacja Bardziej mi się podoba . 
Taka prosta , i dziewczęca ;) 



Podobał Wam się post ? Wolicie
jak jest tyle stylizacji ? 
KOMENTUJCIE ! 




5 komentarzy:

  1. Stylizacje są średnie, ale nie wszystkie np. 3,4 i 6. W drugiej zmieniła bym tylko torebkę i buty. Reszta stylizacji nie przypadła mi do gustu.

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybrałaś naprawdę fajne rzeczy, w ogóle nie wiedziałam, że tam takie są xD

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podoba :) Ogólnie nawet fajnie zestawiłaś wszystkie ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam koszulkę, zbieram na buty :)).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne stylizacje i wsztstkie rzeczy ;)

    sonia17095

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)