czwartek, 24 kwietnia 2014

Co warto wybrać ? - Callie's Picks

                   
    Cześć !

Przepraszam że, post jest o tej porze . . . 
Wcześniej była nauka . .. Ehh. . .ale, przejdźmy 
do konkretu . 

Co do posta, bardzo trudno mi się go robiło .
Może przez to że, tak wiele rzeczy mi się podobało ? 
Sama nie wiem . . .
Wybrałam te rzeczy , które spodobały mi się najbardziej .
I przyznam szczerze, że, jest ich całkiem sporo . .;) 
Te rzeczy , bardzo  mi się spodobały :) 
Cała kolekcja jest raczej .... rockowa ? 
A tu takie śliczne malinowe buciki ♥ 
Różowo-czarna kurtka , była kiedyś w archive . 
Głównie dlatego ją kupiłam , chociaż podobała mi się ...
Druga kurteczka jest oczywiście rockowa , i raczej do takich
stylizacji można ją użyć . Sukienka ma śliczny kolorek 
( zresztą jak tamte 2 pary butów ) .. 


Stylizacja :



Nie wiem , czy ta torebka tu pasuje . . .
Musicie to osądzić sami  CZY TOREBKA JEST 
TU ODPOWIEDNIM WYBOREM ?
A MOŻE, BYŁOBY LEPIEJ BEZ NIEJ ? 
KOMENTUJECIE ! 


Przepraszam za ten dość dziwny , nietypowy post . .  .jest tak późno ..
a musiałam go zrobić dzisiaj , następnym razem lepiej się postaram . 

3 komentarze:

  1. Z danej kolekcji zakupiłam na razie kurtkę z ćwiekami oraz okulary za sm. Myślę że kupię coś jeszcze ponieważ kolekcja jest dość ciekawa. Post troszkę krótki ale jak zawsze ok.

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybrałaś bardzo fajne rzeczy :) Stylizacja także mi się podoba.

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja i świetny, dość krótki post ;)

    sonia17095

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)