poniedziałek, 24 marca 2014

Tajemnice Starbaazaru


Hej!
Mam dziś dla Was kilka perełek znalezionych w starbaazarze!

1. Rewelacyjny top! 
Ma bardzo ładny krój, nada się do wielu stylizacji,
zarówno eleganckich jak i tych luźniejszych, miejskich.

2. Pewnie wspomniałam już, że warto mieć w swojej szafie ramoneskę.
Ta ma bardzo ładny krój, świetne są też jej suwaki, pasek i dżety.

3. Śliczna sukienka! Ta biała spódnica jest po prostu genialna.
Top z powodzeniem można zakryć inną bluzką, zyskując 
bazę pod kolejną stylizację!
Idealne 2w1.

4. Klasyczny dwubarwny top.
Nadaje się do stylizacji casual'owych i eleganckich.
Wystarczy, że dodamy mu odpowiednią oprawę w postaci skórzanej spódnicy
lub spodni i odpowiednich dodatków.
Bardzo uniwersalny i użyteczny!

************
Co sądzisz o dzisiejszym poście?
Podobają Ci się ubrania?
Pisz w komentarzach!

***
Pozdrawiam
Lolcia243Love





3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy post, wszystko ładnie i starannie rozmieszczone oraz napisane. Ciuchy są śliczne, chciała bym mieć tę sukienkę, top oraz bluzkę. Ostatnio widziałam tę bluzkę za 20-30sd, jakoś tak, ale niestety nie miałam tylu sd. Mam nadzieję że takie posty będą pojawiały się częściej.

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  2. Post jest krótki, ale ciekawy. Z ubrań nie podoba mi się tylko ramoneska, a najładniejsza (moim zdaniem) jest ta śliczna sukienka.

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post choć dość krótki, czekam na więcej. :)


    MaGGdaa96

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)