poniedziałek, 31 marca 2014

Stardollowy Pojedynek #2

Witajcie Kochani !
Dziś kolejna część naszego nowego dzaiłu konkursowego :)
Jeśli chcecie, żeby postów z tego działu nie brakowało to bardzo bym was prosiła o zachęcenie swoich znajomych na stradoll do odwiedzenia naszego bloga :)
Sama spamuje, ale to nie wystarcza, a z waszą pomocą na pewno się uda ;)
Czy nie o wiele lepiej komentować bloga, który jest znany i popularny ?
Może i nam się uda, że kiedyś ten blog będzie miał wiele czytelników :)

W ostatnim poście z niewielką przewagą głosów wygrywa CarmelElectra :)
W nagrodę dostajesz 50 sm !
Zgłoś się do mnie ;-)


W dzisiejszym poście zmierzą się :




DancerMarika 


Apartament :




Ładny, może troszkę za dużo dodatków.
Zmniejszyłabym kostkę ścienną, ponieważ jest moim zdaniem zaduża :)
Ogółem ładnie ;p

Doll :


Bardzo podoba mi się ta stylizacja. Jest taka dziewczęca i lekka :P
Wianek na głowie bardzo ładnie się komponuje ze stylizacją. 
Nic dodać nic ująć :)

olimandra89

Apartament :



Fajny tylko kilka rzeczy tu brakuje :p
Np. dodałabym listwe, aby ładnie odznaczyć ścianę i podłogę. Zmieniłabym trochę wystrój po lewej, gdyż jakoś dziwnie wygląda. Pokój jest "gdzieniegdzie pusty" brakuje tu czegoś. Zdjęłabym i zastąpiła czymś Darmowy dyplom przy oknie :)
Ogólnie ładnie :)

Doll :


Ładna stylizacja. 
Dodałabym torebkę zamiast okularów i może jakiś pasek ?
Nie wiem :p


Jak wam się podobają zawodniczki ?
Oceńcie która zasługuje na wygraną.


3 komentarze:

  1. Obie dziewczyny wypadły dobrze, ale moim zdaniem to olimandra89 zasłużyła na głos ode mnie. Jej doll wygląda bardzo ładnie i schludnie, w apartamencie brakuje troszkę rzeczy ale mimo to jest też ładny.

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z komentarzem wyżej, zagłosowałam na tą samą osobę...

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem przeciwko wam, DancerMarika bardziej na to zasłużyła. Jest o wiele ładniejsza od tej drugiej ...

    monusia55

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)