poniedziałek, 24 marca 2014

Stardollowy Pojedynek #1


Witam !
Dziś ocenimy dwie użytkowniczki :)
shariSweet vs CarmelElelectra


shariSweet

Apartament :

Ładny, ale troszkę kolory różowy z czarnym gryzą po oczach :) Zmniejszyłabym stoliki przy kanapie i dodała na nią te no... rogi na oparcie, wiecie o co chodzi  :) Może zmieniłabym czarną podłogę na jakieś własnoręczną wykonane drewno  :) Można jeszcze dodać listwy aby odznaczyć ładnie ścianę od podłogi :)

Doll :


Ładna stylizacja, podoba mi się !



CarmelElectra 


Na pierwszy rzut oka ładnie, ale później uświadamiamy sobie, że coś tu jest nie tak. Troszkę "przedobrzony"
Za duże fotele, albo za mały stolik. Fotel po prawej i za nim stolik nie pasują tu.
Pokuj nie najgorszy, kilka zmian i będzie bardzo ładnie :)


Doll :

Ładnie, ale chyba buty tu ciut nie pasują, mogłyby być w kolorze kopertówki, dodałabym jakiś wisiorek i usunęła bransoletkę :) 

Ankieta :


3 komentarze:

  1. Bardzo dziękuje za pozytywną ocenę :D Stylizacja drugiej urzytkowniczki podoba mi się, ale kapelusz mi tu nie pasuje. Natomiast apartament jest lekko 'zasłony', nie jestem do niego za bardzo przekona.
    Czekam na kolejne posty z tego działu ;)

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardziej mi się podoba apartament sharisweet, a stylizacje obie są bardzo ładne. W stylizacji CarmelElectra nie podobają mi się buty.

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)