czwartek, 27 lutego 2014

Wyniki


Hej mam dziś dla Was wyniki mojego walentynkowego konkursu!

Ogólnie jestem zadowolona z poziomu prac! Wszystkie były bardzo dobre i trudno było wybrać mi zwycięzcę. 

III miejsce zajmuje

ArwenCandy

Moje gratulacje!
Twoja stylizacja chwyciła mnie za serce, nie potrafię określić czemu! :)
Może to z sympatii (czytaj bezgranicznej miłości) do tych butów (cudnych zresztą!!),
spódniczki lub topu? Wszystkie elementy dobrze ze sobą grają, jednak zabrakło mi tu jakiegoś mocniejszego akcentu.

II miejsce zajmuje

Weronika1408

Serdecznie Ci gratuluję!
Twoja praca jest na prawdę świetna!
Urzekło mnie połączenie obydwu odcieni czerwonego.
Buty zmieniłabym na czarne by pasowały do torebki, ale i bez tego jest świetnie!
PS. Śliczna Doll!!!

I miejsce zdobywa

Magda_550

Na początku nie byłam do tej stylizacji przekonana, ale po pewnym czasie zaczęłam dostrzegać same jej atuty! Proszę zwrócić uwagę na genialne wykorzystanie kamizelki z Archive!
Mam ją w swojej szafie i muszę przyznać, że nie miałam na nią ani jednego pomysłu!
Połączenie spódnicy z oryginalnymi, różowymi oxfordkami to strzał w dziesiątkę!
To świetny przykład casualu! Bardzo ładnie z wszystkim zgrywa się makijaż.
Nie jestem tylko pewna tych białych dodatków, wymieniłabym je na srebrne.
Mimo wszystko bardzo serdecznie Ci gratuluję, pragnę poinformować
Cię, że zostaniesz obdarowana również nagrodę niegwarantowaną :)

*************
Za wszystkie nadesłane prace serdecznie dziękuję!
Mam nadzieję, że przy następnym konkursie będzie ich tak samo wiele!
Nagrody jutro o godzinie 15 pojawią się w starbazaarze.
Uprzejmie, więc proszę o niepisanie w mojej KG wiadomości typu:
"zgłaszam się po nagrodę....."

Pozdrawiam serdecznie
Lolcia243Love

8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju, dziękuję!! :* bardzo się cieszę :) nie wierzę w to XD
    gratuluję dziewczynom, świetne prace, inspirujące :)))
    pozdrawiam i jeszcze raz bardzo dziękuję!!:*
    magda_550

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje !
    Szkoda że nic nie wygrałam :( ale mówi się trudno.

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuuje bardzo i gratuluję! :)

    ArwenCandy

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje, świetne stylizacja . Bardzo podoba mi sie druga. :)

    MaGGdaa96

    OdpowiedzUsuń
  7. Brawo !!! Gratulacje !!!

    monusia55

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)