środa, 26 lutego 2014

Perfekcyjna pani makijażu #4

Hej, hej, hej, a o to kolejny poradnik. Jest on dość krótki ale myślę że ładny
Wykonanie makijażu w kolorze czerwonym zaproponowała mi MaGGdaa96 ale czerwonego niestety nie posiadam więc wybrałam bordowy.

PS przepraszam za każde niedociągnięcie, ale ciężko się malowało czarnym.
Zapraszam do oglądania.

KROK 1

Bordowym cieniem maluję oko, od zewnętrznego kącika do końca możliwości. Żeby efekt był lepszy, nakładam 2 warstwy.

KROK 2


Czarnym cienie "obrysowuję" oko, powtarzam ten krok 2 razy.

KROK 3


Pora na eyeliner. Standardowo występuje czarny, używam go na górze. Czerwonym eyelinerem robię kreski na dole.

KROK 4

Teraz tuszuję rzęsy, oraz maluję policzki bronzerem.

KROK 5

Usta maluję najpierw ciemną fioletową szminką, a następnie jasną beżową.

||EFEKT KOŃCOWY||

Podoba się ?
Zrobicie taki ?
Komentujcie oraz piszcie wasze propozycje na kolejne makijaże :)
A i makijaże mam zaplanowane 2 do przodu.

shariSweet

5 komentarzy:

  1. hmm, może coś w kolorystyce niebieski-fiolet-róż?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny makijaż :) Następne makijaże, hmmm... sama nie wiem, może w odcieniach wiosennej zieleni.

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny makijaż , bardzo mi się podoba, napewno skorzystam. Może następny w kolorze zieleni, albo coś z miętą. :)

    MaGGdaa96

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż Jest BOSKI !!!! Bardzo mi się podoba ;) 10000/10000

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)