piątek, 28 lutego 2014

Must have - Jeans

Dzisiejsze "Must Have" będzie kręciło się wyłącznie wokół dżinsu jak wynika z tematu postu :)
Niestety nie było zbyt dużego wyboru dla osób nie będących ss bądź nie posiadających stardollarów.

Stardollary :

(niedostępne w starplazie)

1. Archive - Denim Exposed Shoulder Top

2. Archive - Short Sleeve Denim Shirt

3. Pretty n' Love - Hot Buys Danim Dress

4. Mary-Kate and Ashley Brand - Cut Off Denim Shorts

5. ELLE - Spring Denim Shorts

6. Bonjour Bizou - DIY Ripped Jeans

7. Valentino - Stud Rock Denim

8. LE - Panel Jeans

9. Jordache - Multi Zip Crop Jeans

10. ELLE - Wom In Bootleg Jeans




(dostępne w starplazie)

1. Bonjour Bizou - Tompkins Square Jacket

2. Bonjour Bizou - Kurt Denim Top

3. Pretty n' Love - Dolly Denim Shirt

4. Bonjour Bizou - Light Cutoff Shorts

5. Bonjour Bizou - Stonewashed Jeans

6. Cheap Monday - Tight Repaired and Used 0




Starmonety :

(niedostępne w starplazie)

1. It Girls - Stardoll Vest

2. Archive - Ripped Denim Hotpants


6 komentarzy:

  1. Posiadam 4 z dostępnych w starplazie za sd oraz 2 z niedostępnych w starplazie za sm, ale tutaj chciałam wtrącić swoją uwagę że te spodenki wcale nie były za sm, ja je kupiłam za 11sd w archive. Co do artykułu to bardzo mi się podoba, tak jak zawsze czytelny oraz przyjemny dla oka :)

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne są spodnie nr. 6 z niedostępnych, żałuje że ich nie kupiłam. Co do dostępnych do posiadam kilka. A za sm to spodenki były najpierw za SM, później trafiły do Archive za SD. :) Bardzo ciekawy artykuł.

    MaGGdaa96

    OdpowiedzUsuń
  3. Z jeansem trudno się tworzy ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ubrania z jeans'u i chętnie je kupuję. A w tych niedostępnych w starplazie mogłaś też dać kurteczkę Bizou, w końcu też z jeans'u

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwę, że o niej zapomniałam. Ubrania zazwyczaj wybieram z mojej szafy ;p

      Usuń
  5. Uwielbiam Jeans'owe ubrania i osobiście posiadam kilka z wymienionych ;)

    monusia55

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)