wtorek, 25 lutego 2014

Metamorfoza weronika1408


PRZED: No niby wszystko jest okej, ale coś jednak nie tak. Jakoś to, że ta spódniczka błyszczy do mnie nie przemawia.
PO: Po dokopaniu się do twojej szafy (co trwało trochę) stworzyłam coś oto takiego. Nie jestem przekonana do torebki, ale innej nie mogłam znaleźć. Ogólnie twoja doll jest ładna, masz ładne ciuchy, ale ja bym nie wytrzymała z odkopywaniem szafy cały czas, a później układaniem tego ;)

Jak wam się podoba?
Lepiej przed czy po?
Zapraszam na bloga mojego i koleżanki ;)
~missmartyna191

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja przed jest ładna, aczkolwiek bardziej podoba mi się po. Torebka pasuje tam nawet dobrze, podoba mi się połączenie szalik razem z marynarką oraz tymi 'wejściówkami'. Metamorfozę uważam za udaną :)

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacje ' przed ' jest ładna , jednak mimo wszystko zmieniłambym buty. Szczerze to nie wiem dlaczego, ale zmieniłabym, może torchę inne. Stylizacja ' po' trochę bardziej mi sie podoba. Obie stylizacje są ładne. :)

    MaGGdaa96

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem , która jest lepsza bo obie są ładne , ale po jest chyba ładniejsza ;)

    monusia55

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)