środa, 29 stycznia 2014

Stylizacja #2

Witajcie.
Dziś dodam drugą stylizacje. Jest ona, hmm.. na letnią pogodę. Nie wiem czemu, ale letnie stylizacje jakoś bardziej przychodzą mi do głowy :p
Oto i ona :

Dzięki tej apaszce powstała ta stylizacja. Na początku dopasowałam do niej białą koszulę ( wyszło na to, że jest to ta sama biała koszula co ostatnio :p ). Do koszuli dobrałam spodenki ( schowałam szelki ),  pasek i na wierzch dobrałam zwykły, biały blazer :) Na koniec oczywiście założyłam apaszkę, a no i jeszcze buty, ciemno niebieskie, na obcasie, którego nie widać :pp

Ubranka:


Rzeczy bez ceny znajdują się aktualnie na bazaarze :)

Ogólnie ja jestem zadowolona z tej stylizacji.

A wy ? 
Zmienilibyście coś ?
Piszcie swoje opinie w komentarzu.!
( Wylosuję jedną z osób które skomentują ten post i przy następnej stylizacji wybiorę tę osobę, która oczywiście dostanie mały upominek )

Komentujcie !


7 komentarzy:

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)