piątek, 31 stycznia 2014

Poszukujemy pilnie redaktorów

Ludzie !
Pilnie poszukujemy redaktorów, ponieważ mamy tu trochę za mało działów.

Działy :
- MustHave
; min. 30 lvl, dobra znajomość mody na stardoll, mile widziane doświadczenie, + 13 lat
- Metamorfozy
; + 25 lvl, znajomość mody na stardoll, mile widziane doświadczenie + 12 lat
- "Stardollowy Pojedynek"
; oceniamy apartament i lalkę dwóch osób,  redaktorka do tego działu powinna mieć min. 25lvl + 12 lat
"Perfekcyjna pani Makijażu"
; Umiejętność robienia dokładnego i ładnego makijażu na stardoll, + 25 lvl , + 12 lat, mile widziane doświadczenie

Na razie to tyle, dwie ostatnie nazwy działu wymyśliłam sama, może się zdarzyć, że ktoś inny nazwał je podobnie. Blogów o stardoll jest dużo i kto wie ... :d '

Jeżeli chcesz zostać redaktorem, musisz mieć na to czas !
Jeśli wiesz, że dasz radę i nie zrezygnujesz po kilku dniach, zgłoś się ! Czekamy na Ciebie !


Pozdrawiam __kwiatuszek___

Ps zgłaszajcie się pod spodem !

10 komentarzy:

  1. Zgłaszam się do Perfekcyjnej pani makijażu

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam się do działu metamorfozy lub też stardollowy pojedynek spełniam wszystko co tam jest napisane proszę o przyjęcie

    malutkacandy

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłaszam się do działu must have bądź perfekcyjna pani makijażu ;)

    Salamanderia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mogłabym zająć się działem Stardollowy Pojedynek.
    Mam 12 lat i 43 lvl :*
    W prawdziwym życiu mam na imię Monia :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć, mam 12 lat, chciałabym robić Metamorfozy . Mam 39 lvl. ( za kilka dni będę miała 40 )
    Mam na imię Sonia. na stardoll jestem Chana... Można pisać do mnie na gg - 48489934 Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej mam 12 lat i chciałabym robić metamorfozy mam 30lvl myślę żę się sprawdzę ;D
    Zuzka21202

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej mam 13 lat.Chciałabym pisać dział Must Have.Mam status Roalyty i 42lv.Życzę wszystkim szczęścia i pozdrawiam:)
    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, to ja, magda_550 (pisałam ostatnio do Ciebie w Twojej Księdze gości).
    Jeśli oczywiście się zgodzisz, jestem bardzo zainteresowana stanowiskiem redaktora od stylizacji.
    Mam prawie 13 lat (mam urodziny 10.02), level 46, na Stardoll jestem od jakichś 4 lat. Jeśli chodzi o interpunkcję, ortografię itp., nie będzie problemu ze mną, ponieważ z języka polskiego mam 6 na semestr. Co jak co, ale na Stardoll'a zawsze znajdę trochę czasu. Uwielbiam bawić się modą.
    Jeśli masz więcej pytań, możesz napisać do mnie na mój e-mail: kociuba.magdalena@gmail.com
    magda_550

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zainteresowana działem ,,Stardollowy Pojedynek" . Mam 13 lat i level 52 . Na stardoll jestem od 16.2.2010 roku. Codziennie mam po 3 godziny czasu . Jeśli chodzi o ortografię itp. nie ma problemu C;

    iskrat

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)