środa, 25 grudnia 2013

Szukam Redaktorów

Poszukuję redaktorki do działu
 "Must Have" !
Nowości
Stylizacje
 !

Warunki :

- Powyżej 30 lvl 
- Ponad 12 lat
-  Znajomość ortografii i gramatyki  
- Umiejętność posługiwania się w podstawowych programach graficznych 

Zgłaszać można się na moje GG : 48746489
Lub w księdze Gości __kwiatuszek___ !

Pilne.!

Osoby mają być odpowiedzialne. Za każdym prawie razem gdy kogoś przyjmuję  po jakimś czasie rezygnuje. Zastanów się najpierw czy jesteś odpowiedzialny(a), a później zgłoś się !

2 komentarze:

  1. Piszę tutaj ponieważ na Stardoll jest za mała liczba znaków xD
    Jestem zainteresowana pisaniem na owym blogu :D

    Mam na imię Monika, mam 12 lat. Stardollowe konto zostało założone 11 marca w 2012 roku. Obecnie mam na nim 43 lvl :*
    Interpunkcję, zarówno jak ortografię, znam :D Mogłabym zajmować się na blogu stylizacjami, czy Must Have :)
    Czasu mam sporo oprócz śród, w tym dniu kończę o 16, powrót do domu zajmuję mi z 2 godzinki no a później nauka i lekcje do późna :c Oczywiście niedługo będzie następne półrocze i będę miała zmieniony plan, lekcje będę kończyć o innych godzinach. Gadu-Gadu mam, więc nie ma problemu ze skontaktowaniem się ze mną :D

    To chyba wszystko co chciałam o sobie napisać :* Myślę, że nie robię problemu, pisząc tu, a nie na stardoll

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejciu jejciu!
      Zapomniałam o stylizacji :c
      Dodam tylko dwie. Są świeżutkie :D

      http://bankfotek.pl/view/1652808

      Usuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)