czwartek, 19 grudnia 2013

Metamorfoza

Witam. Od dziś Metamorfozy prowadzić będę ja czyli __kwiatuszek___ 
Przepraszam za długie braki, ale jakoś nie mogłam zebrać czasu. Teraz gdy idą Święta i jest czas Wolny metki na pewno będą się pojawiać :)

Dziś ukaże się metamorfoza Klaudia_1812

Przed :
Stylizacja jest ładna, ale moim zdaniem uboga. Czegoś jej brakuje.. 
Nie wiem czy trafie w twój gust, jednak spróbuje czegoś bardzo do niej przeciwnego.

Po:

Wykonałam stylizacje bardzo kontrastową do poprzedniej. Wiem że idzie Zima, ale postanowiłam ocieplić klimat. Wybrałam spódniczkę w kwiaty i dopasowałam do niej jasną bluzkę. Buty i torebkę dopasowałam do siebie kolorami, podkreślają one cały urok stylizacji.
Mam nadzieję że się podoba. 

Co o tym sądzicie ?
Komentujcie !

1 komentarz:

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)