poniedziałek, 30 grudnia 2013

Einfach Perfekt

Hej!

Mam dziś dla Was makijaż. Bardzo prosty w wykonaniu. Jest klasyczny i efektowny zarazem.
A teraz opiszę wszystko krok po kroku :)

1. Na samym początku zmywamy cały makijaż. Zmieniłam chwilowo fryzurę, żeby wszystko było lepiej widoczne.Teraz pora nałożyć szminkę. Moja jest w odcieniu jasnej czerwieni (Flamer Lipstick, Transform).



2.Malujemy kreski czarnym lub granatowym eyelinerem (mój to Midnight Black Eyeliner, Dot), zaczynając od środka oka. Teraz malujemy dolną powiekę również zaczynając od środka. Powstałe kreski łączymy.




3. Wybieramy dwa cienie, najlepiej srebrny (Silver Eyeshadow, Stardoll Academy) i szary (Midnight Grey Eyeshadow, Dot). Zaczynamy od srebrnego - malujemy cienką linię na całej długości oka od kącika do kącika. Teraz pora na szary (jest on taki ciemny, w kolorze grafitu) - od środka oka prowadzimy cienką linię w stronę kreski. Przy kresce trochę pogrubiamy.



4. Na końcu mocno tuszujemy rzęsy, w tym celu używam  tuszu  Charcoal Volume Mascara (Transform).Zmieniamy fryzurę na jaką tylko chcemy i gotowe!


****************
Podoba się Wam?
Wykonałybyście taki swojej dollce?
Czekam na Wasze opinie.
:)
Pozdrawiam i do zobaczenia
Lolcia243Love







5 komentarzy:

  1. Zwyczajnie, dodałabym jakąś szminkę. Nie zbyt mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się właśnie podoba! Boże, ja sobie nawet z takim czymś nie radzę! Cóż, muszę spróbować...

    Olicjoza

    OdpowiedzUsuń
  3. zwyczajny taki to każdy potrafi

    martunia292

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podoba ... Jest zwyczajne , ale ładne ;)

    monusia55

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny, ale nie skąplikowany.. powiało nudą..

    sonia17095

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)