czwartek, 14 listopada 2013

Powitanie.

Witajcie! =D Z tej strony Zuzia1358 jestem nową redaktorką na tym blogu i będę dodawała stylizacje. Możecie mnie kojarzyć z Stardoll For Poland lub Zmysłowy Stardoll, ponieważ tam byłam przez krótki czas w redakcji, a na zmysłowym właścicielką. Nie przedłużając... ciesze się że będę dodawać stylizacje, bo w pewnym sensie będę miała jakieś zajęcie. =)) Powiem coś o mnie: mam 12 lat, jestem z wielkopolski i jestem uzależniona od buziek typu: =D, :) itd.. xd.

Myślę że dobrze będzie mi się z wami pracowało. :))


Pozdrawiam 
Zuzia1358 =*

2 komentarze:

  1. Fajnie, czekam na stylizację i życzę powodzenia na blogu! :D Mam też małą prośbę, mogłybyście wyłączyć te wpisywanie kodu podczas dodawania komentarzy? To trochę zniechęca :(

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)