sobota, 9 listopada 2013

Metamorfoza Minethie1.

Witajcie!

Mam dla was metamorfozę. Zgłosiła się do niej użytkowniczka Minethie1. Ma ona 39  lvl. i jest NSS.
Zaczynamy!



Stylizacja






Przed:






Po:


Twój strój: Podoba mi się. Ogólne wrażenie jest dobre. Jednak rajstopy typu "kabaretki" pogrubiają nogi, a stworzone przez Ciebie lity, niepotrzebnie nadają im masywności. Bardzo fajne połączenie skarpet z butami. Jednak szary akcent obuwia, nie pasuje tu do stroju. Torebka jest uniwersalna, ale współgra bardziej z twoją karnacją, niż ze stylizacją.
Ocena: 7, 5/10

Mój strój: Miałam wiele trudności ze stworzeniem stylizacji. W szafie masz sporo rzeczy, ale niestety nie pasujących do siebie i w efekcie niewiele ubrań można ze sobą połączyć. Mas za mało uniwersalnych, prostych ubrań, a za dużo fikuśnych, oryginalnych, wzorzystych tkanin.Ale jakiś wybrnęłam i udało mi się stworzyć, lekką, letnia i elegancką stylizację. Ocena należny do Was :)


Makijaż:

Przed:

Po:

 

Twój makijaż: Bardzo podobają i się włosy oraz twarz. Niestety mam kilka zastrzeżeń. Makijaż to tylko czarny cień i to jeszcze bardzo nie dokładnie nałożony, jestem na nie. Odcień Twojej karnacji niezbyt mi się podoba. Zmieniłabym go na jaśniejszy. Kolor ust jest również nie naturalny i wygląda dość dziwnie, tu także zmieniłabym barwę na jasną. Zapomniałaby o rysach twarzy ze stardisign hair. Wyglądają sztucznie, jakby twoja doll, miała wypachane policzki jedzeniem lub była chora. Radzę Ci ich nie używac, chyba, że po zmianie odcieniu skóry.  
Ocena: 6/10

Mój Makijaż: Od razu mówię, że nie jestem zadowolona z efektu mojej pracy.
Nie zmieniałabym fryzury, ale to w końcu metamorfoza. Zdjęłam te koszmarne rysy twarzy. Tak jak w przypadku ubrań, kosmetyków też zabrakło. po co Ci np. żółta szminka? Nie miałam jak pomalować twojej doll. Brak szminki w neutralnym kolorze również nie ułatwił mi zadania. W końcu coś tam stworzyłam. Użyłam szarego cienia, tworząc oku fajny kształt i dodałam odrobinę niebieskiego dla rozweselenia oczu. Niebieski, pasuje do brązowych tęczówek. A na koniec mocno wytuszowałam rzęsy. 
Radzę Ci kupić: biały cień, białą kredkę oraz szminkę w naturalnym kolorze ust lub cielistą .



Jak podoba wam się metamorfoza? Lepiej przed czy po? Komentujcie!

Osoby, które są chętne do metamorfozy, niech zgłaszają się pod tym potem, lub w mojej księdze gości( Glusia).

Pozdrawiam :)
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)