sobota, 19 października 2013

Witam serdecznie!

Po tygodniowej nieobecności, postanowiłam dodać swoją pierwszą stylizację na blogu. Długo z tym zwlekałam, nie mam motywacji, chęci, ani weny. Bardzo chciałabym, żebyście pomogli mi dostać powera i skomentowali ten post. Napiszcie jak wam się podoba, co zmienić, czy w ogóle powinnam się tym zajmować. Bardzo proszę o szczere opinie. 

A teraz do rzeczy. Stylizacja, myślę dość ryzykowna i nie wszystkim przypadnie do gustu. Ale czy nie o to chodzi w modzie, żeby balansować po cienkiej linii dobrego smaku i kiczu? :)


Elementy stylizacji:
Kurtka, Archive- SD
Koszula, It girls- SM
Spodnie, Bonjour Bizou- SM, BAAZAR
Buty, Young Hollywood- SD, BAAZAR
Torebka, Wild Candy- SM
Okulary, Kullah- SD
Pierwszy naszyjnik, Nelly.com- SD
Drugi naszyjnik, Original Future- SD


Jak wam się podoba? Hit czy kit? mam nadal dodawać stylizacje?





2 komentarze:

Każdy jeden komentarz pomagam nam rozwijać blog :)